high on life

Nu sitter jag hemma på norrbölegatan och har just ätit flingor med mjölk  och  druckigt en riktig kaffesluring. Inget sumpkaffe, ingen indonesian milk heller. Underbart.
Sitter med smärtstillande och pencillin däremot pga. en kraftig infektion i höger ben troligtvis orsakat av en aggressiv thaimygga! Men det är på bättringsvägen och jag kan tom. gå normalt nu.

Helgen i Sthlm blev annars underbar. Gulligaste bror med flickvän uppvaktade mig på min födelsedag, och kort därefter befann jag mig på systembolaget, he,he. Vi hade 20 års fest i deras lägenhet och från Skell kom Emma som väntat, med Erika som överraskning!

Ville bara avsluta resebloggen med att säga att jag är så fruktansvärt lycklig! Har varit på en fantastisk resa där vi upplevt, lärt oss, njutit, tänkt efter,nya möten och mycket mycket mera. Vi vet att där ute finns alla möjligheter om man skulle vilja. Vi vet också att gräset inte alltid är grönare på andra sidan, och att resa bort lika gärna kan handla om att hitta hem.

Så tack alla som gjorde den här resan till the time of our lives ;-)

Vi laddar upp lite fler bilder snart & sen tackar jag för min lilla bloggperiod!
// Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0