5e februari > BALI

Bokade resan till bali idag via www.airasia.com, är som lite skeptisk till att betala via internet..men jag gjorde det iaf. Anländer till bangkok den 4e feb, och åker vidare den 5e feb till bali! Så det blir att övernatta på flygplatsen, myyyyyyys. Och som jag skrev till helena efter jag bokat resan "Bali den 5e feb till 17e mars!!=D" fick som svar "hahaha det var då länge;)" joo, skrev som fel... VI kommer att vara där till den 17e februari. Jag längtar ihjäl mig


här är en bild för er som inte vet hur bali ser ut (syftar inte alls på mig själv..)



-elin

 


Kommentarer
Postat av: helena

Hahah kung, hade precis tänkt kolla upp hur Bali riktigt såg ut! Jag menar, spontan som man e ;-)

Bra att du satt spiken i kistan liksom.

2010-01-19 @ 11:16:43
Postat av: Karin Lundkvist

fin blogg

2010-01-19 @ 14:57:58
Postat av: Lina

sååå härligt!!

2010-01-20 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0