resfeber

Okej! Hade tänkt att inte bombardera bloggen med massa "snart åker vi!!" inlägg men jag kan inte riktigt låta bli. Jag har en sån fruktansvärd resfeber. Som vanligt tror jag att jag är kolugn in i det sista. Undrar om detta beror på alla "akta er för bomber & granater", "lita inte på en kotte" "akta er för ormar-i-vattnet" fraser jag hört senaste dagarna?

FÖR imorgon bär det av. Morgonflyget från Skellefteå till Sthlm, därefter flyg till Moskva där vi ska hänga i cirkus tre timmar, kan bli trevligt! (?).  Vi landar i bangkok morgonen därpå och spenderar ett dygn där. Sedan lyfter planet mot BALI där vi lever loppans i två veckor för att sedan bege oss till Thailand i fyra veckor.
Den 17e mars landar vi i Sthlm och stannar hos min bror över helgen. Den 18e styr jag mina lagliga steg mot systembolaget. Och slutligen, den 20e dyker jag upp (brun så in i söndan annars då jäv..) i Skellefteåcity.



SÅ LEV & MÅ, KIKA IN NU & DÅ, SKICKA MAIL ELLER KOMMENTERA!!
KRAMAR
- HELENA

Kommentarer
Postat av: cous frida

anmäler mig som flitig bloggbesökare from now on!

skriv riktigt suktade inlägg så jag kan få hata mina böcker jag har näsan i lite mer!

kramar och lycka till!

2010-02-02 @ 18:56:24
Postat av: Pappa

Hämtar dig 05.30 i morrn bitti.

Hoppas att du får en supertrevlig semester och att du skriver så ofta du kan i bloggen.

2010-02-02 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0