Kuta surfbeach baby

Forra veckan var sa fullt av aktiviteter att vi var helt slut pa kvallen.. vara mobiler och vackare pajade sa vi litade pa att tupparna vackte oss halv sju ;)

Nu ar vi pa Kuta dar de stora partyklubbarna ar och alla turister! Man gar ut kl 1-2 pa natten (!) och kan dansa till kl 8 om man sa vill! Lite skillnad fran skelltown maste jag ju saga. Valdigt roligt har vi just nu:)

Imorse gick vi upp tidigt och surfade och vi ar helt fralsta! Vi stod efter forsta forsoket (maste vara all snowboarding hemma!) Tog de storsta vagorna ocksa och den kanslan ar nastan beroendeframkallande. Imorgon ska vi hyra en brada hela dagen. Nu ar vi har for att svalka oss under den starkaste soltimmen.

Har dessvarre med mig allt utom min kamera sladd. maste kopa en ny for vi tar bilder pa kvallarna och pa stranden med min eftersom vi inte ar lika radd om den... sa elin uppdaterar med hennes finkamera ist :)

KRAM PA ER !!

Kommentarer
Postat av: Friday

Fan va coolt att ni lärt er surfa!!! Jag vill också!!!

Puss på er

2010-02-13 @ 11:54:19
Postat av: marklund

era rackare, har missat eran blogg men nu ska jag följa den slaviskt ;)

åhhhh bali :) världens bästa ställe! rocka åt mig med och ha så kul :D

2010-02-13 @ 16:13:20
Postat av: juules

JAG SAKNAR ER mina älsklingstjejer!! Hoppas ni har det bäst och är rädda om er!! PUSS&KRAM

2010-02-15 @ 17:05:45
Postat av: Eva o Michael

Härligt och händelserikt ni verkar ha det. Blir allt lite avundsjuk!

Men ni borde varit bättre fastspända på elefantryggen....det såg

farligt ut. Ha det fortsatt underbart och var rädd om er!

Kramar

2010-02-15 @ 22:38:44
Postat av: elinho fanclub

Vad varmt, skönt och kul ni verkar ha! Sjukt orättvist, folk borde hålla sig hemma.

Nej då jag är inte bitter, det blir nog snart varmt i Uppsala med...

Btw Coola brillor Elin /M



2010-02-16 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0