hellans balibilder!

Hello everyone! Jag och El som vi kallar henne, sitter pa ett internetcafe nu och dricker varsin starbucks kaffe;) Hotellens kaffe ar ingen direkt hojdare!

Har skaffat mig en kabel till min inte alltfor graciosa digitalkamera nu. Saaa har kommer mer bilder! (sorry mamma, pappa osv) for det ar inga naturbilder direkt. hehe


efter 12 h resande landade vi i bankok. kandes som att vaskan var ute och gick med mig, trodde jag packat lite men tydligen INTE!


red elefanter och hux flux hoppade elefantskotaren av


en hydda ute i skogen dar man plockade kaffe , choklad, ingefara, vaniljstang osvosv riiktigt coolt for kvinnan har satt och malde det!


surflektionen innan vi gick pa vagorna!


new zeeland, sweden, califorinia usa

poolparty pa ett lyxhotell dar alla australiensare bodde eftersom det var sa billigt enl dom... sjalva bodde vi pa ett king hotell dar det kostade typ 50 kr natten och alla som bodde dar blev  som en familj =))


en som sag ut exakt som david hasselhoff pa tiden han var med i baywatch. bilden kanske blev sadar men jag lovar att i verkligheten var det javlart likt pa pricken


varning for kansliga foraldrar hohoo men pa bpuntys dansade man ibland i burar i taken kan lata markligt men det var skoj =))


varldens harligaste restaurang vid vattnet, har med tva svenskar fran hotellet. as skona soffor, elin somnade en gang pa riktigt efter enbart vatten.

tog en avighet att ladda upp sa blir inge mer bilder just nu men
ska ga och valja restaurang nu. italienskt eller seafood?/ HA DET KANON och kramar!



Kommentarer
Postat av: Pappa Gunnar

Hmm, tror att jag föredrar elefantbilderna :-)

2010-02-19 @ 15:55:42
Postat av: emmassehl

Kul att se att ni lever & mår =D !! kramar

2010-02-21 @ 15:03:46
Postat av: Emelie

Gud vad ni verkar ha det bra!!!! Vi saknar er här hemma. NJUT in i det sista.



KRAMAR!!!!

2010-02-22 @ 12:33:53
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0