New York - part 1

PUBLICERAD:  2013-07-23 kl 15:55:58
 
Då har man äntligen besökt ett av världens mest omtalade land samt staden som aldrig sover. Har varit en helt fantastisk vecka, vi har sett och upplevt så otroligt mycket! Då jag fotat ganska mycket så delar jag upp uppdateringar, så det inte blir "information-overload". 
 
Bilderna ovan är från första dagen i New York då vi strosade omkring, åt 99 cents pizza, besökte världens coolaste leksaksaffär. I denna leksaksaffär hittade jag Harry Potter-godis, både chokladgrodan och Bertie Botts Beans!!! Tror ni jag var lycklig?
 
För övrigt är första bilden från Grand Central Station, det var väldigt fint men mindre än vad jag väntat mig! 
 
HADE. Tjing!
 











Ditt namn:
  Kom ihåg mig?

Din e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg:



Din kommentar: