Visum?

Vi hade ju som planer på att lämna thailand runt den 13e februari, för att då besöka bali. Efter vårat möte med våra gamla förfäder (dom är oroliga för bombattentat i bali) så tänkte vi att vi kanske skaffar turistvisum istället för att åka till bali! Ringde nyss visum direkt, och som inte alla vet har jag ju jobbat som telefonförsäljare och alltid sagt "Hej jag heter elin och ringer från pocketklubben" när någon lyft luren på andra sidan... tillbaka till samtalet med visum direkt.. "Hej, visum direkt", "Hej, det här var elin och jag ringer från pocketklubben". Helt tyst. Gud så jag skämdes..

Men aja, det kostar 890 kr för två st visum...vettetusan om det blir bali eller visum. Måste ta ett snack med THE COOKIE!
- elin

Kommentarer
Postat av: Pappa Thomas

Elin.

Jag vill att Du tar ut ett visum. Pappa betalar

2010-01-14 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0