damaged goods

Sitter och deglar över klänningar, kjolar,linnen, skor ja you name it... Ögongodis kallas det. Får en otrolig lust att klicka hem diverse sommarkläder nu MEN köp där sägs det ju.



Så hoppas Thailand har mer än felstavade Guccitröjor att erbjuda!

I övrigt så överlevde jag med nöd och näppe vaccinationen med min jobbarkompis C som moraliskt stöd! Sköterskan råkade sticka sig själv med nålen efter att hon stuckigt mig. Det var liksom spiken i kistan. Iet över Set. Så nu när jag väl svalt min stolthet kan jag ju meddela er att det är tur att dom är van vid folk som svimmar.
- helena

Kommentarer
Postat av: elin

haha vad är deglar? ;);)

du är så duktig helena, är så stolt att du vågade ta sprutan!! :*

2010-01-27 @ 16:42:39
Postat av: Anonym

dreggel;)

Tack, jag är otroligt stolt.

Not.

2010-01-27 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0