SKY CITY

Godmorgon! Jag och Elin möttes upp för en liten stund sedan och har precis checkat in våra monster ryggsäckar. Kvar är två taggade brudar med leggins, linnen och tygskor! Känns som att ingen undgår vad det är frågan om ;-)

Morgonen började 04.30. Pappa skulle hämta mig 05.30 så klädd och klar stod jag och trampade innanför dörren. Klockan blev kvart i och pappa hade ännu inte dykt upp. Bör tilläggas att han aldrig varit sen till något i hela sitt liv så jag blev en aning panikslagen. Tillslut kom han och ursäktade sig med en plötslig magkatarr.
Det blev bråda tider och Gugge körde fortare än nånsin och i sista minuten checkade jag in på Falmark. Ombord på planet pustar jag ut men så släcks hela planet ner. Tekniskt fel säger de i högtalarna. Typiskt! Eftersom det inte är helt ovanligt att sånt här drabbar mig när jag flyger hade jag såklart bokat morgonplanet. Så trots att planet blev rätt försenat är vi i god tid och ska snart ta en fika (stor kaffesluring!) här på Sky City! :-)
- helena


Godmorgeeen! Inte har det blivit mycket sömn inatt inte..Jag och syrran gick och la oss vid tolv, somnade typ ett, vaknade klockan två av att nina kommit hem och ville berätta om sin partykväll. Vaknade sedan av att väckarklockan ringde 06.30, inte OKEJ! Hade bråttom och skulle göra frukost och kaffe (VIKTIGT!). Men såklart ska nerverna testas och det var kolsvart i hela korridoren, strömavbrott...Men allt löste sig precis som för kakan;) som förövrigt har packat med ALLDELENS för mkt hårprodukter. Hennes väska vägde runt 11 kg.
Hasta la vista baby, moscow here we come ;)
-elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy för den lede. Själv sitter man i -20grader och fryser röven av sig.

NJUT! love you

2010-02-03 @ 09:44:00
Postat av: Emelie

glömde visst nämna avsändare till föregående kommentar ;)

2010-02-03 @ 09:44:35
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/
Postat av: karro

ha så grymmt jävla roligt nu gumman :D ta massooor av kort !!!!!!och hälsa Bali från mig <3

2010-02-03 @ 12:09:48
Postat av: semlan

TAKE CARE mina tjejer!!!! ha så kul=D

2010-02-03 @ 12:17:30
URL: http://emmasehlstedt.blogspot.com
Postat av: Anonym

håll inte på med droger i thailand, och om ni nu gör det gå inte fram och prata med poliser :)

2010-02-03 @ 16:51:58
Postat av: den jävlä lede zola

HAHA ÄR JAG FÖRVÅNAD? ha det king, är avis naaanting!

2010-02-03 @ 17:10:51
Postat av: Denise

Är inte avis alls!!! Ta det lugnt tjejer och ha riktigt kul=)

2010-02-03 @ 22:48:28
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: Friday

Hehe, ja din sista natt/kväll blev ju inte som planerat:/ Var sjukt trött dan efter i skolan:/

Kom ihåg nu tjejer att INTE

-prata med några okända människor( dom kan vara farliga!!)

-dricka er fulla(farligt att tappa omdömet annat än hemma)

-va ute i solen på dan( ni kan bli svårt skadade bada i havet (endast poler!! kan finnas farliga fiskar, tzunamis underströmmar)

Åh vad jag e avis!!

Sköt om er tjejer!!

puss

2010-02-04 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0