lovelife

Hej! Sitter for tillfallet pa Norra Bali eftersom vi ska besoka en skola... impulsiva som vi backpackers ar! :)
Igar var en fantastisk dag och det kanns som att inga ord kan beskriva. Sag en sjuk begravningscermoni (!!), red pa elefanter i djungeln, besokte en kaffe och chokladfarm och fick se hela kaffeprocessen fran bona till drickbart! Besokte vulkanen och risfalten som var riiktigt coolt!

Sedan blev vi bjudna av en fattig (men rika i hjartat) pa balinesisk middag eftersom de sa att de kande varan good karma. De gjorde en riktig fest av att de kom tva vasterlanningar till deras by sa man at pa en matta pa golvet med endast hogerhanden!

Imorgon aker vi till Kuta for att leva som tva turister igen! Men det har ar absolut det haftigaste vi varit med om.

Hors kanske om nagra dagar.. KRAMAR!
H & E !

Kommentarer
Postat av: Pappa Thomas

Hej Elin

Låter fantastisket det Ni får vara med om.

Vi i Sverige har en del att lära vad gäller gästfrihet och ta emot "främlingar"



Hälsa Helena



Många kramar från Pappa. Ellinor och Ingegärd på

kontoret hälsar också.



2010-02-09 @ 09:05:52
Postat av: turner

Tjena, tjejer! låter lovande än så länge, ni verkar inte vara bortkomna & inte döda ;-) måste vara grymt skönt i värmen, tro mig, här är det inte på långa vägar ngn värme! ps. förlåt hellekakan att jag ber dig om tjänster när du är på vacation. men det där jävlar numret till modellen försvann (inte för att jag har dålig koll) - kan jag få det igen snarast vore kungkungkuuuung? PUSSSSS! /clara

2010-02-09 @ 16:42:04
Postat av: Rille och Foppa!

Hello =)



Vad roligt ni verkar ha, gå för guldet varje dag och schteeek som bara den ;)



Puss o kram, haaaade braaaaa =D

2010-02-09 @ 22:25:11
Postat av: Linasuuuu

Hej gullisar!

Låter som att ni har ett jättebra äventyr! =D Njut vidare och gör fler roliga grejer som jag kan läsa om sen ^^

Puss!

2010-02-11 @ 15:24:55
Postat av: Foppa

Hellan! du måste pallra dig hem och klippa mig! jag ser ut som plupp..... hör av dig så bokar vi en tid :)



haaadeee=)

2010-02-12 @ 22:23:59
Postat av: hellaan

Hahah foppa, dra haret bakat bara sa blire ju kanon:) Blir ett dyrt jobb att flyga hem for! Hoppas allt e bra hemma! =)

2010-02-18 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0